Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Круглик В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Круглик В. С. 
Концепція організації інформаційної системи технічної підтримки [Електронний ресурс] / В. С. Круглик, О. О. Плечій // Інформаційні технології в освіті. - 2012. - Вип. 12. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2012_12_12
Розглянуто підхід до організації технічної підтримки в ВНЗ за допомогою спеціалізованої інформаційної системи. Показано проблеми, які будуть вирішуватися за допомогою систем підтримки. Розглянуто найбільш відомі Оpen-source системи з сервіс-орієнтованою архітектурою, показані їх переваги та недоліки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.027 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Круглик В. С. 
Семантичні електронні підручники та особливості їх впровадження [Електронний ресурс] / В. С. Круглик // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 15. - С. 179-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_15_21
Розглянуто проблеми впровадження електронних підручників. Введено поняття рівнів оцифровки контенту. Введено поняття семантичного підручника. Показано роль електронних підручників та електронних бібліотек в наданні доступу до навчального контенту. Розглянуто питання форматів електронних підручників. Розглянуто передумови та проблеми широкого впровадження та розповсюдження електронних підручників.
Попередній перегляд:   Завантажити - 565.16 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Круглик В. С. 
Концепція програмного забезпечення підтримки вивчення мов та технологій програмування [Електронний ресурс] / В. С. Круглик // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 16. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_16_13
Розглянуто концепцію програмного забезпечення підтримки вивчення мов та технологій програмування. Проаналізовано існуючі системи для самостійного вивчення предметів, пов'язаних з програмуванням. Показано необхідні складові системи підтримки вивчення мов та технологій програмування, орієнтованих на самостійну роботу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 640.651 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Круглик В. С. 
Організація спільної роботи студентів над дипломним проектом [Електронний ресурс] / В. С. Круглик // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 18. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_18_12
В процесі виконання роботи студенти повинні максимально наблизитися до процесу виконання реального проекту, таким чином в проект повинні входити необхідність використання останніх технологій, інтегрування даних або сервісів з сторонніми розробками, проектування архітектури, організація взаємодії між учасниками команди тощо. Виконання дипломних проектів корисна діяльність для набуття та закріплення ключових ІТ компетенцій. Оскільки завдання навчальних проектів максимально наближене до реального, студенти практично проходять всі типові етапи розробки комерційного продукту, і роблять це успішно. Це підтверджується і практикою: студенти, які активно займалися проектами в університеті, пізніше займають ключові позиції в ІТ компаніях міста і країни. Основним завданням статті є описати організацію спільної групової роботи студентів над дипломним проектом, особливості виконання таких проектів, рекомендації щодо підвищення якості таких проектів. Таким чином, статтю присвячено особливостям організації спільної роботи студентів над проектом під час виконання дипломних робіт на ІТ спеціальностях, як завершальної частини процесу набуття та закріплення ключових ІТ компетенцій майбутніх програмістів. Розглянуто питання вибору теми роботи, концепції проекту, організації роботи у группі, організації процесу виконання. Також розглянуто певні етапи розробки програмних продуктів: розробка інтерфейсу, вибір технологій, якість продукту, передача проекту наступним розробникам, завершення проекту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 752.956 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Круглик В. 
Аналіз змісту та організації підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах США [Електронний ресурс] / В. Круглик, В. Осадчий, С. Симоненко // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 107-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.355 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Круглик В. 
Проблема оновлення профілів освітніх програм підготовки інженерів-програмістів [Електронний ресурс] / В. Круглик // Молодь і ринок. - 2016. - № 7. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_7_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.913 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Круглик В. 
Аналіз змісту дисципліни "Вступ до спеціальності" в професійній підготовці інженерів-програмістів [Електронний ресурс] / В. Круглик // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 1. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2016_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.13 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Круглик В. 
Аналіз програм підготовки інженерів-програмістів у вищих навчальних закладах США [Електронний ресурс] / В. Круглик // Молодь і ринок. - 2016. - № 9. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_9_11
Наведено аналіз провідних ВНЗ світу щодо підготовки фахівців з інформаційних технологій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.295 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Стехна Н. М. 
Розробка інтерактивного методичного матеріалу для забезпечення факультативних занять з інформатики за темою "Теорія і практика Інтернет-платежів" [Електронний ресурс] / Н. М. Стехна, В. С. Круглик // Міжнародний науковий журнал. - 2016. - № 5(1). - С. 19-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2016_5(1)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.824 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Круглик В. 
Аналіз змісту і структури підготовки інженерів-програмістів у провідних вищих навчальних закладах Європи [Електронний ресурс] / В. Круглик // Молодь і ринок. - 2016. - № 10. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_10_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.339 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Круглик В. 
Структура професійної компетентності майбутнього інженера-програміста [Електронний ресурс] / В. Круглик, В. Осадчий // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 21. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_21_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.192 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Вижва С. 
Застосування графічних процесорів для побудови сейсмічних зображень геологічного середовища [Електронний ресурс] / С. Вижва, Г. Лісний, В. Круглик // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Геологія. - 2016. - Вип. 4. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_geol_2016_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.682 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Круглик В. 
Аналіз сучасного стану професійної підготовки інженерів-програмістів в Україні [Електронний ресурс] / В. Круглик // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 1. - С. 138-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2017_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 695.11 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Круглик В. С. 
Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці майбутніх програмістів [Електронний ресурс] / В. С. Круглик, В. В. Осадчий // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2017. - № 27. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2017_27_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.669 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Котова О. В. 
Ітераційні алгоритми знаходження чисел з фіксованими частотами їх символів [Електронний ресурс] / О. В. Котова, В. С. Круглик // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 23. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_23_7
Кожна система числення має свій алфавіт, який використовується для символічного зображення числа. Історично першою системою зображення дійсних чисел була s-адична система числення (1 < s ∈ N). Вона має просту геометрію і сьогодні залишається найбільш поширеною і широковживаною. Ця система використовує алфавіт {0,1,...,s-1} = A і має нульову надлишковість. Кожне ірраціональне число є s-адично ірраціональним. Для теорії s-адично ірраціональних чисел природним є поняття частоти цифри в зображенні числа. Запропоновано алгоритми побудови континуальної множини ірраціональних коренів рівняння Ʋis (x) і x та континуальної множини дійсних чисел, дробова частина яких має наперед задану, зокрема ірраціональну, частоту символа III в s-адичному зображенні числа х. Функція частоти цифри Ʋis (x) має непрості властивості. Вона є всюди розривною. В залежності від числа x частота Ʋis (x) може не існувати і може існувати та набувати різних значень. Множиною значень функції Ʋis (x) є відрізок [0,1]. Запропоновані в роботі алгоритми дозволяють знаходити інваріантні точки функції Ʋis (x) з будь-якою наперед заданою точністю та будувати континуальну множину чисел з наперед заданою частотою. Показано використання даних алгоритмів для проведення факультативних занять на фізико-математичних факультетах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 590.692 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Круглик В. С. 
Аналіз зарубіжних досліджень методів підготовки майбутніх інженерів-програмістів до професійної діяльності [Електронний ресурс] / В. С. Круглик // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2017. - № 1. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2017_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.752 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Вижва С. 
Прогнозування зон підвищеної пористості у глинистих породах Сходу України [Електронний ресурс] / С. Вижва, І. Соловйов, В. Круглик, Г. Лісний // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Геологія. - 2018. - Вип. 1. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_geol_2018_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 837.125 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Круглик В. С. 
Класифікація професійної діяльності інженера-програміста на основі аналізу ринку праці [Електронний ресурс] / В. С. Круглик // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2016. - № 50-51. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2016_50-51_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.274 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Круглик В. С. 
Аналіз змісту професійної підготовки інженерів-програмістів [Електронний ресурс] / В. С. Круглик, В. В. Осадчий // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2016. - № 52-53. - С. 101-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2016_52-53_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 598.831 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Осадчий В. В. 
Особливості розробки програми з ar для розміщення об'єктів на мапі [Електронний ресурс] / В. В. Осадчий, В. С. Круглик, Є. Г. Прокоф’єв, І. М. Сердюк, В. В. Кошельніков // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2019. - Вип. 2. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2019_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 595.327 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського